Pinsesprinten
Postet av Odal Orienteringslag den 14. mai 2016

Kari gratulerer Samuel med 17. års dagen som han "feiret" på Terningmoen.
I dag var Odal ol fjerde største klubben på Pinsesprinten. Fantastisk. En rekord vi skal slite med å slå. Men Odal ols replasseringer på resultatlista viser at her har vi forbedringspunkter.
Løpsterrenget i dag bar åpent og lettløpt med enormt mange stier og skyttergraver så det gikk i surr for de fleste av oss. Et unntak var Skytterne Sondre og Martin, men Skyttere og skyttergraver hører jo sammen.
Vi sparer på topplasseringen til neste LtdG.
Logg inn for å skrive en kommentar.